رونالڈو کا النصر ڈیبیو: CR7 کے لیے کوئی گول نہیں لیکن مین Utd کے سابق اسٹار کی مسکراہٹ واپس آگئی

رونالڈو کا النصر ڈیبیو: CR7 کے لیے کوئی گول نہیں لیکن مین Utd کے سابق اسٹار کی مسکراہٹ واپس آگئی

37 سالہ نوجوان نے ہفتے کے آخر میں اپنا سعودی پرو لیگ کمان بنایا، اور جلدی سے جان لیا کہ وہ آسان سواری کے لیے نہیں آئے گا۔



کرسٹیانو رونالڈو کا مشرق وسطیٰ میں پہلا آؤٹ گزشتہ ہفتے پیرس سینٹ جرمین کے خلاف ریاض آل سٹار الیون کے گلیمرس نمائشی میچ میں ہوا، جس میں انہوں نے اپنے ابدی حریف لیونل میسی کو پیچھے چھوڑنے کے لیے تسمہ کا نشان لگایا۔


دونوں افراد 60 منٹ کے بعد باہر آئے جب PSG نے 5-4 سے فتح حاصل کی، لیکن جب میسی پھر لیگ 1 اور چیمپئنز لیگ کے حصول کے لیے یورپ واپس آئے، رونالڈو الناصر کے ساتھ اپنے کیریئر کا آغاز کرنے کے لیے سعودی عرب میں ہی رہے۔


پانچ بار کے بیلن ڈی اور جیتنے والے نے سعودی پرو لیگ تنظیم کے ساتھ 177 ملین پاؤنڈ فی سال کے معاہدے پر دستخط کرنے کے بعد اصرار کیا کہ "ایشیا میں ایک نئے چیلنج" کے لیے یہ صحیح وقت ہے۔ مانچسٹر یونائیٹڈ نے نومبر میں باہمی رضامندی سے ختم کر دیا تھا۔

اولڈ ٹریفورڈ میں رونالڈو کا دوسرا اسپیل متنازعہ حالات میں ختم ہوا، اور اس نے کلب میں اپنے آخری مہینوں کے دوران مایوس کن شخصیت کو کاٹ دیا، لیکن ایسا لگتا ہے کہ وہ النصر میں ایک نئی شروعات کر رہے ہیں۔


روڈی گارسیا کی ٹیم نے پرتگال کے اسٹرائیکر کی پہلی مسابقتی پیشی میں اتیفاق کو 1-0 سے ہرا دیا، اور اگرچہ وہ اسکور شیٹ پر اپنا نام حاصل کرنے میں ناکام رہے، لیکن النصر کے دوبارہ لیگ کے ٹاپ پر جانے کے بعد اس کی کارکردگی سے بہت ساری مثبت چیزیں حاصل کی گئیں۔ .


گول نے اپنے طویل انتظار کے آغاز کو توڑ دیا...

ایک ہیرو کا استقبال

النصر کا مسول پارک اسٹیڈیم اس موقع کے لیے فروخت ہو گیا تھا، جس میں 25,000 کی گنجائش والے ہجوم نے پہلی بار رونالڈو کو ان کے پیلے اور نیلے رنگوں میں قطار میں کھڑا دیکھنے کے لیے نکلے تھے - تقریباً تین ہفتے بعد اس کی شاندار نقاب کشائی سے اسی طرح کے پرجوش سامعین کے لیے .


پنڈال کے اندر کا ماحول اس سے بہت دور ہے جو رونالڈو اولڈ ٹریفورڈ، یا اس سے پہلے جووینٹس کے الیانز اسٹیڈیم اور ریئل میڈرڈ کے سینٹیاگو برنابیو میں استعمال کرتے تھے، لیکن النصر کے شائقین نے اپنے نئے ہیرو کا انداز میں استقبال کرنے کی بھرپور کوشش کی۔


رونالڈو کے متعدد بینرز اٹھائے جانے کے علاوہ، کِک آف سے قبل ہوم سٹینڈز میں بھڑکتے ہوئے بھی دیکھے گئے، اور جب وہ کپتان کے بازو بند پہنے سرنگ سے باہر نکلے تو خوشیاں بہہ رہی تھیں۔ اس نے کچھ دن پہلے پی ایس جی کے گول کیپر کیلر ناواس سے پنچ لیا۔

تجدید جوش

رونالڈو پر اکثر الزام لگایا جاتا تھا کہ وہ 2022-23 کی اپنی مہم کے پہلے نصف میں یونائیٹڈ کے لیے کافی کوششیں کرنے میں ناکام رہے، اور وہ ایرک ٹین ہیگ کے ہائی پریسنگ انداز کے لیے موزوں نہیں تھے۔


النصر کے باس گارسیا تجربہ کار اسٹرائیکر کو ان ہی سخت معیارات پر نہیں رکھیں گے، لیکن وہ ٹین ہیگ کے تحت ریڈ ڈیولز کے لیے اپنے 16 میں سے کسی بھی مقابلے میں اپنے ڈیبیو پر کہیں زیادہ پُرجوش اور پرعزم نظر آئے۔


رونالڈو نے اپنی نئی ٹیم کے ساتھیوں کے ساتھ بھی زیادہ مثبت انداز اپنایا، جب بھی کوئی پاس غلط ہوا یا شاٹ کو ہدف سے گھسیٹا گیا تو انہیں یقین دلایا گیا - اس شخص کی طرف سے بہت دور کی بات ہے جو اکثر اولڈ ٹریفورڈ میں اپنے ساتھیوں کو اسی طرح کی غلطیوں کے لیے گالیاں دیتے ہوئے دیکھا جاتا ہے۔

ایک مستقل دھمکی

رونالڈو کو اپنے پہلے دونوں ٹچز پر ہی ڈسپوزس کر دیا گیا، لیکن النصر کے وفادار جب بھی سابق یونائیٹڈ سٹار کی گیند پر آتے ہیں تو وہ خوش ہوتے رہے، اور ایسا لگتا ہے کہ وہ اس کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔


چالوں اور سٹیپ اوورز کے سامنے آنے میں زیادہ وقت نہیں گزرا تھا کہ رونالڈو نے ہر موقع پر اتفاق دفاع کو کھولنے کی کوشش کی، باوجود اس کے کہ کافی سخت سلوک کیا گیا۔


اس نے مہارت کے ساتھ صرف چھ منٹ کے بعد شاٹ کے لیے جگہ بنائی، بار کے اوپر سے گزرنے والی ان کی ناکام کوشش کے ساتھ، اور نصف کے آخر میں 25 گز کی فری کِک کے ساتھ قریب آیا۔


دوسرے ہاف میں، اس نے بائیں بازو کی طرف سے پہلی بار کراس دینے کے لیے ایک آنت کا پردہ چاک کرنے کے بعد تقریباً ایک اسسٹ حاصل کر لیا، اور یہاں تک کہ ایک ایکروبیٹک اوور ہیڈ کِک کی کوشش کی جس نے 2018 میں جووینٹس کے خلاف میڈرڈ کے لیے چیمپئنز لیگ کے شاندار کھلاڑی کی یادیں تازہ کر دیں، لیکن بالآخر رابطہ قائم کرنے میں ناکام رہا۔


اس ثبوت پر، رونالڈو کو دوبارہ گول کرنے میں زیادہ دیر نہیں لگے گی، لیکن وہ ابھی تک برازیل کے ایک ساتھی کی طرف سے پیچھے رہ سکتے ہیں...

Talisca کے ساتھ فوری تعلق

بینفیکا اور بیسکٹاس کے سابق فارورڈ اینڈرسن ٹالیسکا النصر میں رونالڈو کے ساتھ لائن کی قیادت کریں گے، اور انہوں نے اتوار کو ظاہر کیا کہ وہ ابھی بھی اہم آدمی ہیں۔


28 سالہ، جس نے اپنے کیرئیر کے ابتدائی مراحل میں برازیل کے انڈر 23 کے لیے چار کیپس بھی جیتے تھے، عبدالمجید السلیحیم کی طرف سے ایک کراس گھر پر پہنچا، جس نے رونالڈو کو صرف اس کے مقابلے کے 31 ویں منٹ میں نظرانداز کیا۔ سیزن کا 12واں گول۔


ٹالِسکا پورے مقابلے کے دوران ایک خطرہ تھا، اور اس نے طویل فاصلے تک گرج کے ساتھ اڑنے کے بعد Ettifaq کے گول کیپر سے ایک مضبوط بچاؤ پر مجبور کیا، رونالڈو اپنے مجموعی اثر کو پورا کرنے میں ناکام رہے۔


پھر بھی، دونوں آدمیوں نے اچھی سمجھ بوجھ پیدا کی اور الناصر کو 14 گیمز میں اپنی 10ویں جیت ریکارڈ کرنے میں مدد کرنے کے لیے اچھی طرح سے کام کیا، اور آنے والے وقت میں ان کو دور رکھنا SPL کے دفاعی اداروں کے لیے ایک بہت بڑا کام ہو گا۔ ہفتے

ٹینک میں نوے منٹ

رونالڈو نے 2022 کے ورلڈ کپ میں پرتگال کے لیے چھ گیمز کھیلے، لیکن ان میں سے صرف تین اسٹارٹر کے طور پر آئے، اور وہ پورے 90 منٹ تک دیکھنے کا انتظام نہیں کر سکے۔


درحقیقت، آخری بار اس نے پورا میچ کھیلا تھا۔

0 comments